Известие

Collapse
No announcement yet.

изведнъж и аз със 147-ца!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изведнъж и аз със 147-ца!!!

    здравейте колеги,

    от вчера и аз съм със 147-ца безнинка 1,6 120 коня. Дълго време търсих 166, но когато видях тази много ми хареса и веднага я спазарих. малко твърдо вози и има някой забележки, но се надявам с Ваша помощ да оправя нещата!
    Ето и първите ми въпроси:

    1.какво и за колко пари горе долу е първоначалното обслужване? ако може да ми препоръчате масло за бензинов двигател и въобще какво да взимам и какво не!
    2.някой да има ръководство за 147 на английски, че с италиансия съм само до pasta!!
    3. не ми работи CD-то! продавача каза че работило преднич ден докато е миел, можело да е бушон. Възможно ли е? как да разбера?
    4. компютъра ми показва проблем в халогена! дали е само крушка или нещо друго
    5. най-сериозното - когато включвам на задна има едно престъргване от скоростната кутия, все едно не съм натиснал съединителя. не винаги става, но е гадно! предположения?

    за сега е това, надявам се да не съм затормозил форума темата с много въпроси, но със сигурност ще имам и още

    благодарен съм на всеки, който помогне на начинаещия Алфист!
    Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

  • #2
    На всичките ти въпроси има писани отговори, потърси.Докато търсиш съм сигурен че ще намериш и други полезни неща.Иначе честито и да си я пазиш.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от stani4a Покажи съобщение
      здравейте колеги,
      1.какво и за колко пари горе долу е първоначалното обслужване? ако може да ми препоръчате масло за бензинов двигател и въобще какво да взимам и какво не!
      2.някой да има ръководство за 147 на английски, че с италиансия съм само до pasta!!
      3. не ми работи CD-то! продавача каза че работило преднич ден докато е миел, можело да е бушон. Възможно ли е? как да разбера?
      4. компютъра ми показва проблем в халогена! дали е само крушка или нещо друго
      5. най-сериозното - когато включвам на задна има едно престъргване от скоростната кутия, все едно не съм натиснал съединителя. не винаги става, но е гадно! предположения?
      Моето мнение.....което не е меродавно, и не е задължително да се споделя от всеки.....

      1 - Ремъци е много желателно да смениш, към 200 лв.....масло аз слагам Yacoo......
      2 - Не съм виждал, може и да има...
      3 - Гледаш всичките бушони с фенерче, или ако има видимост без, и констатираш...
      4 - започни от крушка, или кабели....
      5 - гледай като включваш на задна и да не е в движение колата......
      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:55.
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Задна синхронизатор!?На самото CD също има бушон, като го извадиш отзад при буксите.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
          Задна синхронизатор!?На самото CD също има бушон, като го извадиш отзад при буксите.
          къде отзад, видчх че има някакви бушони пред акумулатора в една кутийка черна? и как се разбира дали е изгорял? простете невежия, но не съм от разбирачите!
          Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Моето мнение.....което не е меродавно, и не е задължително да се споделя от всеки.....

            3 - Гледаш всичките бушони с фенерче, или ако има видимост без, и констатираш... за какво да гледам?

            5 - Вероятно синхронизатор, гледай като включваш на задна и да не е в движение колата......
            ами по принцип не включвам когато е в леко движение, но пак се чува! някой път уцелвам лоста по-надясно или по наляво и тогава надолу, за да не престъргва! опасно ли е да се кара така и скъп ли е ремонта?
            Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

            Comment


            • #7
              Отзад на CD-то като го извадиш от таблото.Но това е последният бушон който трябва да провериш.Като извадиш бушона и го погледнеш странично ще видиш дали е прекъснат.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                Отзад на CD-то като го извадиш от таблото.Но това е последният бушон който трябва да провериш.Като извадиш бушона и го погледнеш странично ще видиш дали е прекъснат.
                кои са другите бушони?
                а как се вади ЦД-то, както и другите ли, през 4-те дупчици на самия му корпус?
                Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от stani4a Покажи съобщение
                  ами по принцип не включвам когато е в леко движение, но пак се чува! някой път уцелвам лоста по-надясно или по наляво и тогава надолу, за да не престъргва! опасно ли е да се кара така и скъп ли е ремонта?
                  Няма опасност просто трябва да изчакаш колата да спре напълно преди да включиш задна ако пак го први може да пробваш включваш първа и после задна.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    Няма опасност просто трябва да изчакаш колата да спре напълно преди да включиш задна ако пак го први може да пробваш включваш първа и после задна.
                    е това е малко кофти, всеки път първа-задна. някъде четох че се сменя накакъв тампон или уплътнение на скоростната кутия, за да няма луфт на ск.лост. аз аз имам малко луфт. да не би от това да е нещо
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      5 - Вероятно синхронизатор, гледай като включваш на задна и да не е в движение колата......

                      синхроникакво????
                      на задна????
                      малииииииииииииииииии
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Това с хъркането при включване може да е признак за износен съединител или липса на достатъчно масло.
                        Почни с маслото, като го смениш и после нататък.
                        Доколкото и аз знам, задна няма синхронизатор. Ако е от нея, може да е лагер.

                        Да си я караш със здраве
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Не е съединител. На мен ми го прави като колата е в движение и тогава включа задна или когато паля и директно задна. В началото и на мен ми правеше така. Но като си включваш задна само когато колата не е в движение и когато я палиш първо първа и леко напред и тогава задна няма да прави така. Не мисля , че има място за претеснения.
                          Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

                          Comment


                          • #14
                            ако е съединител какви други признаци трябва да има? на другите предавки е перфектно превключването, педала е мек, няма свистене или други шумове...
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от stani4a Покажи съобщение
                              ако е съединител какви други признаци трябва да има? на другите предавки е перфектно превключването, педала е мек, няма свистене или други шумове...
                              Аз ти предлагам да задаваш въпроси когато имаш реален проблем защото така темата ти ще стане безкрайна.Покарай колата и ще свикнеш да включваш без хъркане.Проблем ще имаш ако хърка на други скорости.
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment

                              Working...
                              X